Fotbalový pohár přišel o hlavního sponzora. Česká pošta škrtá výdaje
30. 6. 2014 – 10:27 | Fotbal | Lucie Hyblerová | Diskuze:

Fotbalový pohár musí od příštího roku hledat nového hlavního sponzora. Česká pošta totiž z důvodu omezování marketingových nákladů na polovinu už hlavním mecenášem nebude. Pošta tak neprodlouží s FAČR smlouvu. V rozhovoru pro Hospodářské noviny to uvedl její mluvčí Ivo Mravinac.
"Je to samozřejmě škoda, protože přijdeme o spojení se silným brandem," reagoval předseda fotbalové asociace Miroslav Pelta s tím, že oficiálně o ukončení spolupráce zatím informován nebyl. "Nicméně jsem přesvědčen, že se nám pro pohár podaří sehnat jiného partnera. Zájem o marketingovou spolupráci s českým fotbalem teď na trhu je," dodal.
Pošta byla hlavním sponzorem poháru od února 2012, kdy podepsala tříletou smlouvu na údajných 26 milionů korun. Teď se však rozhodla snížit náklady na propagaci a proto k využití opce a prodloužení kontraktu nedojde.