Tomáš Rosický novou tváří značky PUMA

- Sport autor: red

Hvězda českého fotbalu bude reprezentovat značku PUMA na hřišti i mimo něj.

Tomáš Rosický, jedna z největších osobností českého fotbalu, podepsal několikaletou exkluzivní smlouvu o spolupráci se značkou PUMA. Záložník Arsenalu FC, který se minulý měsíc vrátil na mezinárodní hřiště v důležitém zápase proti San Marinu v kvalifikaci mistrovství světa, tak bude reprezentovat značku nejen v dresu českého národního týmu, ale bude také obouvat nový model kopaček v1.10. Zároveň se objeví v první polovině příštího roku v reklamní fotbalové kampani. Tomáš Rosický je považován za největší talent české kopané v historii a svými výkony si vydobyl neustálý zájem zahraničních velkoklubů. V současnosti hraje za slavný anglický klub Arsenal FC, do kterého přestoupil z Borussie Dortmund. Stal se také kapitánem českého národního týmu po neúspěšném vystoupení české reprezentace na MS 2006 v Německu. Rosický začal svou profesionální fotbalovou kariéru v roce 1998, kdy poprvé nastoupil za „áčko“ AC Sparty Praha. Odtud přestoupil v roce 2001 do německé Borussia Dortmund, s kterou získal v roce 2002 německý titul. V roce 2006 podepsal čtyřletou smlouvu s Arsenalem. První gól v anglické lize vstřelil 11. února 2007 v domácím zápase proti Wiganu. Od 26.1. 2008 byl dlouhodobě mimo hru, kvůli zranění podkolenní šlachy, které si přivodil v zápase FA Cupu proti Newcastlu, ve kterém vstřelil gól. Zpočátku to vypadalo na banální zranění, ale nakonec se velice zkomplikovalo a Rosický nejenže nestihl EURO 2008 v Rakousku a Švýcarsku, ale hrozil mu i konec kariéry. V březnu 2009 to vypadalo, že se vrátí na hřiště, ale kvůli problémům s třísly už v sezóně 2008/2009 nenastoupil a nestál tak dlouhých 18 měsíců na hřišti v ostrém zápase. První soutěžní zápas po zranění odehrál až v září 2009 již v kopačkách PUMA, na které vsadí i ve středu 14.10.2009, kdy český národní tým čeká veledůležitý zápas kvalifikace MS 2010 proti Severnímu Irsku. Tam se vyjasní naše šance na baráž. Šampionát se bude odehrávat na černém kontinentě v Jihoafrické republice a právě jím jsou inspirovány kolekce sportlifestylové značky PUMA pro rok 2010.