Kluby chtějí za práva na extraligu nejméně 160 milionů
Vedení hokejové extraligy vypsalo veřejnou soutěž na nového marketingového partnera. Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) si jako nejnižší nabídku stanovilo částku 160 milionů korun plus DPH.
Současný marketingový partner, agentura BPA sport marketing, se kterou má extraliga smlouvu do konce příští sezony, klubům platí za jeden ročník přibližně 95 milionů korun. To se zástupcům čtrnácti klubů nejvyšší soutěže zdá málo. "Podle neoficiálních informací existuje subjekt, který je ochoten tuto částku investovat," řekl asistent ředitele APK LH Antonín Vansa ČTK. Částka 160 milionů korun podle manažerů klubů odpovídá současné hodnotě produktu, tedy extralize.
Podle tiskové zprávy asociace částku stanovila i na základě nevyžádaných oslovení ze strany potenciálních marketingových partnerů v minulosti. "Cenová očekávání APK jsou vyšší," uvádí se ve zprávě. Nový partner by měl soutěž zastupovat pět let, od sezony 2013/14. Pokud se APK podaří tuto sumu získat, bude extraliga nejlépe zajištěnou soutěží v Česku. Podle dostupných informací platí například společnost STES za práva na první a druhou fotbalovou ligu 163 milionů korun, z toho 143 milionů jde do nejvyšší soutěže.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 26.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,260 | 25,380 |
USD | 24,020 | 24,200 |